2011. jún 04.

Zeneajánló: Gyurcsány 50!

írta: dVn
Zeneajánló: Gyurcsány 50!

Ma pontosan 50 éve, 1961. június 4.-én látta meg a napvilágot Pápán a magyar politikatörténelem meghatározó alakja, az öregecskedő feleségek gyámolítója, a közösségi média parafenoménja, az igazságbeszéd magyarországi meghonosítója, Gyurcsány Ferenc. Akinek nem kevesebbet köszönhet a magyar jobboldal, köztük jómagam, minthogy két bukott választás után képes volt kétharmados többséggel visszarepíteni a hatalomba szeretve tisztelt Orbán Viktorunkat, miközben egy cunami erejével sikerült szétvernie a magyar baloldalt.

Mi jobboldali, keresztény-konzervatív nemzeti érzületű polgárok éppen ezért nem is kívánhatunk mást, minthogy Isten éltesse sokáig miniszterelnök úr! Kívánjuk, hogy még sokáig legyen ilyen elszánt és aktív politikusa Magyarországnak, mert amíg Gyurcsány Ferenc ilyen lelkes szereplője a közéletnek, addig nem kell tartanunk pártunk és kormányunk esetlen botladozásai miatt.
 
Természetesen nem lennénk az Elvarázsolt Kastély Zeneajánlója, ha Stevie Wonder Happy Birthday vagy Halász Judit Boldog születésnapot című száma csendülne most fel, vagy esetleg a Beatles féle bluesosabb Happy Birthday.
 
Gyurcsány Ferenc mai lelki állapotához szerintem sokkal jobban passzol az alábbi Lennon nóta. Egyszeriben megjelenik lelki szemeim előtt, ahogyan volt sportminiszterként Orbán Viktort látja a tévében, aki éppen Lionel Messivel fog kezet a BL döntőn.
 
Bár kézenfekvő lenne, a hasonlóságok ellenére a klip nem Balatonöszödön készült.
 
 

 

 

Féltékeny srác

A múltról álmodtam bizony,
S a szívem úgy vert, mint a dob.
Elvesztettem a fejem.
Elvesztettem a fejem.

Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Bármit tettem, úgy bánom már
Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Féltékeny vagyok tán.

A kétely sokszor elkapott,
Ha nem szeretsz, hát miért vagyok.
Széjjel tépett bent a vágy.
Széjjel tépett bent a vágy.

Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Bármit tettem, úgy bánom már
Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Féltékeny vagyok tán.

Mit nem ért egy pillantás!
Már attól féltem, elhagytál.
Fájdalmam rejtettem én.
Fájdalmam rejtettem én.

Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Bármit tettem, úgy bánom már
Én nem akartam azt, hogy fájjon,
Féltékeny vagyok tán.

John Lennon Jelous guy című dalától ihletve, szabadfordította Gógán Antall.

KvM

Szólj hozzá

gyurcsány féltékeny lennon