2011. nov 29.

Zeneajánló: Bizarr szerelmi háromszög

írta: dVn
Zeneajánló: Bizarr szerelmi háromszög

Felfordult világunkban mi másra vágyhatnánk, mint egy új felállásra, mely új reménnyel és hittel tölt el mindannyiunkat. Hát tessék, az Elvarázsolt Kastély megint segít! Íme, mai napi zeneajánlónk, ami maga a New Order (új rend, új felállás – a szerk.).

A New Order, amely nem más, mint a Joy Division együttesből Ian Curtis sajnálatos halála után megmaradt három tag (Bernard Sumner, Peter Hook és Stephen Morris) által alapított pop banda, akiknek olyan örökzöld slágereket köszönhetünk, mint a Blue Monday, vagy a True Faith, mely utóbbinak nemrég épp George Michael készítette el hallgathatatlan interpretációját.

Most amikor Forgolán Péter két nő szerelmével vívódik éppen, Galván Lili és a vörös hajú ápolónő, Elvira között, ráadásul Galván Lili egykor épp az én kedvesem volt, mielőtt a férje félholtra verte volna Péterünket, akkor mi mást is választhatnék a manchesteri fiúktól, mint a Bizarr szerelmi háromszöget.

Bár oldalunktól távol áll az aktuálpolitizálsá, nem tudom megállni, hogy a dalról eszembe ne jusson imádott Matolcsy Györgyünk és az ő bizarr szerelmi háromszöge az IMF-fel és az unortodox gazdaságpolitikával.

 

 

Bizarr szerelmi háromszög

Valahányszor rád gondolok én
A bánat tüzes nyila hasít belém.
Bár nem az én hibám,
Nekem kell megoldást találni rá,
Választott utamról, nem térhetek le már.
Hiába is mondanák, mit kellene tennem.
A bolondok bölcsessége nem oldozhat fel.
De ha így mennek a dolgok,
És mindezt senki sem érti,
A zűrzavar bennem egyre jobban tombol.

Valahányszor letörve látlak,
Térden állva imádkozom érted.
Kétségbeesve arra várok,
Hogy kimond végre, amit nekem kéne.

Semmi baj, én jól vagyok.
Meg sem érdemlem tán, olyan jól.
Valahányszor rám tör ez az érzés,
Nem tudom, mit mondhatnék.
Bárcsak minden úgy lehetne, mint rég!
Bizonytalan vagyok, mit jelentsen mindez,
Lehet, nem is az vagy, akinek hiszlek.
El kell fogadnom,
Ha befejezném bárkivel
Sosem tudom meg, miként alakult volna énvelem.

Valahányszor letörve látlak,
Térden állva imádkozom érted.
Kétségbeesve arra várok,
Hogy kimond végre, amit nekem kéne.

A New Order "Bizarre love triangle" c. dalától ihletve szabadfordította Gógán Antal.

 

KmV

Szólj hozzá

bizarr szerelem new order háromszög matolcsy