2011. aug 14.

Súúúhanterz: Orbán Viktor mégiscsak szabadságra ment?

írta: dVn
Súúúhanterz: Orbán Viktor mégiscsak szabadságra ment?

Szijjártó Péter minapi nyilatkozata alapján megnyugodva kezdtem meg hétvégémet, mert ha már én nem tudtam szabadságra menni, örömmel töltött el, hogy ezekben a viszontagságos időkben Orbán Viktor sem láblógatással tölti idejét, hanem "Az ország újjászervezésének zökkenőmentessége érdekében folyamatosan dolgozik, kormánytagokkal, szakértőkkel, tanácsadókkal konzultál". Így azután felettébb meglepődtem, amikor tegnap délután a spanyol tengerparton pillantottam meg, egy szál fecskében.

Szívesen lefotóztam volna, már csak azért is, mert ezzel végre mi is az Index címlapjára kerülhetnénk az Elvarázsolt Kastéllyal, amikor itt van a Goldenblog szavazás, és amelynek minden szavazatával növelhetnénk Vajnágh Domokos kiszabadulásának esélyeit. De sajnos én is éppen egy szál fecskében kászálódtam ki a habokból, ezért nem volt módom lencsevégre kapni miniszterelnökünket, így nagyon úgy tűnt, lőttek a soron következő Súúúhanterz bejelentkezésnek, pedig ennek reményében utaztam a szerkesztőség pénzén a hétvégére Madridba, igaz nem gondoltam rá, hogy éppen Orbán Viktorral futok majd össze (feltéve persze, hogy tényleg őt láttam és nem egy délibábot).
 
Kicsit elkeseredetten mentem hát ki a ma esti Real Madrid – FC Barcelona Szuperkupa mérkőzésre, amelyre egy korábbi Súúúhanterz riport révén birtokunkba kerülő Orbán Viktor autogram révén sikerült jegyet kapnunk az eBay-en, mivel az utóbbi napokban növekedni kezdett a miniszterelnök úr aláírásának ázsiója. Éppen egy korsó sörrel palack ásványvízzel a kezemben (szerkesztőségünknél több olvasó is nehezményezte, hogy túlzott mértékű alkoholizálás folyik a posztokban, ezért, ha nem akarjuk, hogy feljelentsenek az NMHH-nál, úgy döntöttünk, mellőzzük az Elvarázsolt Kastélyban az alkoholtartalmú italok fogyasztását, legalábbis nyilvánosan - a szerk.), amikor kibe botlok? Na kibe? Hát magába a miniszterelnök úrba, Orbán Viktorba személyesen. Kis híján ráborítottam a sörömet az ásványvizet.
 
- Miniszterelnök úr! – kiáltottam fel.
 
- Súúúhanter urak! – mondta ő mosolyogva, szokásához híven, lazán, zsebre dugott kézzel. – Úgy látszik, maguktól sosincs nyugta az embernek.
 
- Higgye el, miniszterelnök úr nem állt szándékunkban megzavarni a … - kezdtem bele a magyarázkodásba, majd rájöttem, hogy nem viselkedhetem úgy, akár egy médialakáj, elvégre látogatóink ennél tökösebb legényeket szeretnének látni a gáton vagy mit tudom én hol. - De ha már így összefutottunk, árulja már el, mit keres Ön itt, a Santiago Bernabéu stadionban? Csak nem szakértőkkel tanácskozik most is?
 
- Csányi Sanyi barátommal érkeztünk, hogy tanulmányozzuk az egyetlen dolgot, amiben Európa még jobbnak bizonyul az Egyesült Államoknál és Kínánál egyaránt.
 
- Ez azt jelenti, hogy most éppen a labdarúgásban látja hazánk felemelkedésének lehetőségét?
 
- Én mindig, mindenben, azaz mindenben Magyarország felemelkedését látom, még abban a léggömbben is ott a pálya felett – mondta Orbán Viktor, és a lelátóról a magasba engedett narancssárga léggömbre mutatott, ami nem sokkal ezután ki is durrant.
 
- És nem gondolja, hogy a mai cipőviselete többek számára aggodalomra adhat okot? Elvégre emlékszünk még Kósa úr remekbe szabott nyilatkozatára a görög válság kapcsán - kérdeztük, miután felfedeztük a farmernadrágja alól kikandikáló lábbelit.
 
- Ugyan már, uraim! – mondta legyintve. – Ezt a lábbelit kifejezetten a demokráciáért aggódó liberális barátaim, no meg néhány aggodalmaskodó brüsszeli honatya kedvéért vettem ma fel, ezzel is jelezve magam és kormányom szilárd elkötelezettségét a demokrácia iránt.
 
Megjegyzés: A nadrág takarásában nem látszik, de mi tanúsítjuk, hogy a miniszterelnök úr valóban eredeti görög sarut viselt.
 
 
 
- Végül már csak egy kérdést engedjen meg nekünk: Ön szerint ki nyeri a mai találkozót?
 
- Nem tartozik a nyilvánosságra és én tolakodásnak is érzem, amikor az ember, hogy úgy mondjam, a saját tippjeit osztja meg az ország közvéleményével, de egyben biztosak lehetnek, én a győztesnek fogok drukkolni. Ha nem akarnak csalódni, azt ajánlom, hogy Önök is drukkoljanak neki!
 
Miután megköszöntük a miniszterelnök úrnak, hogy újból ilyen készségesen állt a Súúúhanterz rovat rendelkezésére, megnyugodva ültünk vissza helyünkre, és megfogadva jó tanácsát, mi is a győztesnek kezdtünk drukkolni. Sajnos a mérkőzés végeredménye döntetlen lett. Talán majd legközelebb jobban választunk!
 
FgP
Szólj hozzá

barcelona madrid orbán szabadság real