2011. feb 26.

Szerkesztőségi közlemény

írta: dVn
Szerkesztőségi közlemény

Néhány napja azt ígértem, hogy az Elvarázsolt Kastély új rovattal bővül, mely a közízlésnek engedelmeskedve végre valahára praktikus információkkal látja el az olvasót és segít eligazodni kusza világunk dolgaiban. Meg kell, hogy mondjam, rengeteget dolgoztam a koncepción, álmatlan éjszakákat nem kímélve, lemondva a Barátok közt és a Hősök legújabb epizódjairól, sőt még Veiszer Alinda záróráiról is csak azért, hogy a pénteki rendkívüli szerkesztőségi ülésre elkészüljek a hőn áhított koncepcióval.

 
A szerkesztőség tagjai először értetlen tekintettel meredtek rám. Micsoda baromság ez, gondolták magukban, de persze ki nem mondták, mert féltek attól, hogy ezzel blokkolják a bennem amúgy sem túlbuzgó kreativitást, vagy ami még rosszabb, besértődöm és feljelentem az egész bagázst, amiért nem is olyan régen kollektíve nekem estek, és testi erőszakot készültek elkövetni ellenem. Így csak annyit mondtak, hogy nem rossz, tulajdonképpen van benne fantázia, meg érdemes komolyabban is foglalkozni az ötlettel. Egyedül Kamondi Vilmos mutatott lelkesedés, de ő, mint Önkéntes Analfabéta nyilván elfogult a cipő témával kapcsolatban, ezért fenntartással kellett kezelni szavait.
 
Szerencsére a koncepcióval együtt magammal vittem új érvkészletemet, amit akciósan vásároltam a sarki Tesco-ban, mindössze 999 forintért. Igaz, az első érv, amit a kezembe vettem, azonnal ketté is tört, de hát mit várhatunk egy kínai gyártmányú „gazdaságos” érvtől, de a többi érvem kiállta a próbát és sikeresen meggyőzte a szerkesztőséget, hogy igen, ez kell nekünk, az Elvarázsolt Kastélynak épp egy ilyen rovatra van szüksége és halleluja neked Péterem meg miegymás.
 
Szóval viszontlátásra hamarosan a Súúúhanterzben,
 
FgP
Szólj hozzá

barátok hősök cipő közt veiszer